logo


Harald J. Andersen vil ta for seg de siste handelstrendene og hvordan norsk handel vil endres når teknologigiganter som Amazon og Alibaba får innpass på store deler av markedet. (Foto: Virke)

Det faglige programmet på Oslo Design Week 24.–26. Januar er nå klart, med mange høydepunkt.

Noen av høydepunktene: Jonas Bjerre-Poulsen fra Norm Architects, det internasjonale designstudioet Pentagram, det globale trendbyrået WGSN, fremtidsforsker Angela Oguntalad, direktør for Virkes handelsområde Harald J. Andersen, stylist Stefan Nilsson, stylist og designer Annaleena.

Her noen av høydepunktene:

Onsdag 24. januar

  • TENDENSPRESENTASJON ved Grete Sivertsen, ansvarlig for messens faglige program og tendensutstilling.
  • TRENDER FOR 2019 ved Kirsty Kirkpatrick jobber i WGSN, verdens ledende trendbyrå.
  • NYE TERRITORIER ved Angela Oguntala, direktør i trendbyrået Greyspace.
  • INNRED MED IDENTITET ved Stockholm-baserte Annaleena Leino
  • KAPPLØPET MOT TEKNOLOGIGIGANTENE ved direktør i Virke Handel Harald J. Andersen.

Torsdag 25. januar

  • REISEN MOT ET ROM FOR NORSK DESIGN OG KUNSTHÅNDVERK ved Runa Boman, daglig leder i Norway Designs.

Fredag 26. januar

  • MORGENDAGENS KUNDEREISE ved Line Lervik-Olsen, professor på BI.

Noen av foredragene kjøres flere dager. For komplett informasjon: http://venyou.oslodesignfair.no/shared/program